Crashtest Mitsubishi i-MiEV 2011

Mitsubishi i-MiEV Galerie (1)

2011
Dospělí cestující
Deti
Chodci
Aktívna bezpečnosť

Dospělí cestující

  • 73%

Deti

  • 78%

Chodci

  • 48%

Aktívna bezpečnosť

  • 86%

Dospělí cestující

  • 73%

26 bodov / 73 %

  • Dobrá
  • Přijatelná
  • Průměrná
  • Slabá
  • Nevyhovující
Čelní náraz částí vozu 9,9 bodov

Spolujezdec

Řidič

Boční náraz 7 bodov
Náraz do stĺpu 6 bodov

Vozidlo

Sloup

Zpětný náraz 3,3 bodov

Děti

  • 78%

38 bodov / 78 %

  • Dobrá
  • Přijatelná
  • Průměrná
  • Slabá
  • Nevyhovující
Dosažené výsledky v testu 38 bodov
Osemnásť mesačné dieťa
Prevedenie 10 bodov
Inštrukcie 4 body
Inštalácia 2 body
Zadržanie Britax Römer DUO Plus ISOFIX
Skupina 0, 0+, 1
Orientácia po smere
Inštalácia ISOFIX s podperou a horným kotviacim bodom
Trojročné dieťa
Prevedenie 12 bodov
Inštrukcie 4 body
Inštalácia 2 body
Zadržanie Britax Römer DUO Plus ISOFIX
Skupina 0, 0+, 1
Orientácia po smere
Inštalácia ISOFIX s podperou a horným kotviacim bodom

Chodci

  • 48%

17 bodov / 48 %

  • Dobrá
  • Přijatelná
  • Průměrná
  • Slabá
  • Nevyhovující
Ochrana chodců17 bodov
Ochrana chodců
  • Hlava11,2 b
  • Pánev0 b
  • Nohy6 b

Aktivní bezpečnost

  • 86%

6 bodov / 86 %

  • Dobrá
  • Přijatelná
  • Průměrná
  • Slabá
  • Nevyhovující

Specifikace

Testovaný model Mitshubishi i-MiEV, LHD
Karoserie hatchback
Rok uvedení na trh 2011
Trieda minivozy

Dospelý cestujúci

Inšpekcia po čelnom náraze ukázala u Mitsubishi i-MiEV niekoľko oblastí, ktoré dosiahli mieru únosnosti. Priestor pre spolujazdca bol posúdený ako nestabilný, z tohto dôvodu vozidlo nemusí byť schopné odolať nárazu vo vyšších rýchlostiach. V dôsledku toho bolo skóre pre hrudník vodiča penalizované a ochrana tejto časti tela bola hodnotená ako priemerná. Väčšina podlahy v priestore pre nohy vodiča bola ťažko zdeformovaná a bola tiež penalizovaná. Z tohto dôvodu bolo hodnotenie ochrany chodidiel a členkov vodiča hodnotené ako priemerné. Výstupky pod prístrojovou doskou predstavovali možné riziko zranenia pre kolená a stehenné kosti vodiča i spolujazdca. Pri bočnom bariérovom teste sa dvere u vodiča otvorili, a hoci hodnoty zaznamenané figurínou ukazovali, že ochrana bola prijateľná, vozidlo za to bolo penalizované. Avšak, vo viac závažnom teste bočného nárazu do stĺpa hodnoty zaznamenané pri stlačení rebier figuríny indikovali nevyhovujúcu ochranu hrudníka. Ochrana proti zraneniu hyperextenzii krku (zranenie krčnej chrbtice) bola pri zadnom náraze dobrá. S vysokonapäťovým elektronickým systémom, ktorý napája vozidlo, neboli zaznamenané žiadne problémy: batéria bola riadne izolovaná od karosérie a počas testov nebola poškodená.

Ochrana detí

Na základe hodnôt zaznamenaných figurínou bolo Mitsubishi i-MiEV ohodnotené v dynamickom teste maximálnym počtom bodov za ochranu figuríny trojročného dieťaťa. Airbag spolujazdca je možné vypnúť, aby sa na predné sedadlo mohla umiestniť detská autosedačka inštalovaná proti smeru jazdy. Avšak informácie poskytované vodičovi o stave airbagu nie sú úplne zreteľné. Natrvalo prichytený výstražný štítok zreteľne upozorňoval na nebezpečenstvo umiestnenia detskej sedačky orientovanej proti smeru jazdy na sedadle spolujazdca bez predchádzajúcej deaktivácie airbagu.

Ochrana chodcov

Nárazník poskytol dobrú ochranu a získal maximálny počet bodov v teste Euro NCAP. Predná hrana kapoty, poskytujúca nevyhovujúcu ochranu nohám chodca, nezískala žiadne body. Kapota poskytla v tých miestach, kam by mohla dopadnúť hlava dieťaťa, prevažne nevyhovujúcu ochranu. Avšak, v tých miestach, kam by mohla dopadnúť hlava dospelého, kapota poskytla dobrú ochranu.

Aktívna bezpečnosť

Elektronická kontrola stability (ESC) je spoločne so signalizáciou nezapnutia bezpečnostných pásov pre predné aj zadné sedadlá u Mitsubishi i-MiEV súčasťou štandardnej výbavy.

Predpínače predného bezpečnostného pása ano
Obmedzovače sily na prednom bezpečnostnom páse ano
Čelný airbag vodiča ano
Čelný airbag spolujazdca ano
Bočný airbag ano
Okenný airbag ano

Sdílejte

Prihlásiť