Crashtest Mitsubishi ASX 2011

Mitsubishi ASX Galerie (1)

2011
Dospělí cestující
Deti
Chodci
Aktívna bezpečnosť

Dospělí cestující

  • 86%

Deti

  • 78%

Chodci

  • 60%

Aktívna bezpečnosť

  • 71%

Dospělí cestující

  • 86%

31 bodov / 86 %

  • Dobrá
  • Přijatelná
  • Průměrná
  • Slabá
  • Nevyhovující
Čelní náraz částí vozu 14 bodov

Spolujezdec

Řidič

Boční náraz 8 bodov
Náraz do stĺpu 6 bodov

Vozidlo

Sloup

Zpětný náraz 2,9 bodov

Děti

  • 78%

38 bodov / 78 %

  • Dobrá
  • Přijatelná
  • Průměrná
  • Slabá
  • Nevyhovující
Dosažené výsledky v testu 38 bodov
Osemnásť mesačné dieťa
Prevedenie 9,3 bodov
Inštrukcie 4 body
Inštalácia 2 body
Zadržanie Fair G0/1 S
Skupina 1
Orientácia proti smeru
Inštalácia ISOFIX s podperou
Trojročné dieťa
Prevedenie 11,9 bodov
Inštrukcie 4 body
Inštalácia 2 body
Zadržanie Fair G0/1 S
Skupina 1
Orientácia po smere
Inštalácia ISOFIX s podperou

Chodci

  • 60%

22 bodov / 60 %

  • Dobrá
  • Přijatelná
  • Průměrná
  • Slabá
  • Nevyhovující
Ochrana chodců22 bodov
Ochrana chodců
  • Hlava17,7 b
  • Pánev0 b
  • Nohy4 b

Aktivní bezpečnost

  • 71%

5 bodov / 71 %

  • Dobrá
  • Přijatelná
  • Průměrná
  • Slabá
  • Nevyhovující

Specifikace

Testovaný model Mitsubishi ASX, 2WD, 1.8 diesel 'Invite', LHD
Karoserie päťdverový hatchback
Rok uvedení na trh 2011
Trieda malé SUV

Dospelý cestujúci

Priestor pre cestujúcich zostal u ASX pri čelnom náraze stabilný. Došlo len k miernej deformácii okenného stĺpika. Hodnoty zaznamenané figurínou zaznamenali dobrú ochranu kolien a stehenných kostí vpredu sediacich cestujúcich. Mitsubishi dokázalo rovnako dobre ochrániť rôzne veľkých cestujúcich a cestujúcich sediacich v rôznych pozíciách. Ochrana chodidiel a členkov u vodiča bola hodnotená ako dobrá. Pri bočnom bariérovom náraze získalo vozidlo za dobrú ochranu všetkých oblastí tela maximálny počet bodov. Avšak pri viac závažnom teste bočného nárazu do stĺpa bola ochrana hrudníka slabá. Ochrana proti zraneniu hyperextenzii krku (zranenie krčnej chrbtice) bola pri náraze zozadu hodnotená ako priemerná.

Ochrana detí

Pri čelnom náraze bol pohyb hlavy trojročnej figuríny sediacej v smere jazdy v sedačke, dobre kontrolovaný. Pri bočnom bariérovom teste boli hlavy trojročnej a osemnásťmesačnej figuríny dobre zadržané bočnicami ich sedačiek. Airbag spolujazdca je možné vypnúť, aby bolo možné na predné sedadlo umiestniť detskú autosedačku inštalovanú proti smeru jazdy. Avšak informácie poskytované vodičovi o stave airbagu nie sú úplne zreteľné. Nebezpečenstvo použitia sedačky umiestnenej proti smeru jazdy na prednom sedadle, bez predchádzajúcej deaktivácie airbagu, bolo vysvetlené zreteľne na natrvalo prichytenom štítku.

Ochrana chodcov

Nárazník ponúkol vo väčšine oblastí dobrú ochranu nohám chodca, ale v ostatných oblastiach bola ochrana nevyhovujúca. Predná hrana kapoty nevyhovujúca vo všetkých testoch. V oblastiach kam by mohla dopadnúť hlava dieťaťa, bola poskytnutá dobrá ochrana. Podobná ochrana (dobrá) bola ponúknutá kapotou vo väčšine oblastí, kam by mohla udrieť hlava dospelého.

Aktívna bezpečnosť

Elektronická kontrola stability (ESC) je súčasťou štandardnej výbavy všetkých variantov. Výnimku tvorí základná verzia vozidla dostupná v niekoľkých európskych krajinách, kde je ESC voliteľnou súčasťou. Predaj elektronickej kontroly stability (ESC) v štandarde presahuje požiadavky Euro NCAP, a preto systém spĺňa podmienky pre hodnotenie a získal tri body. Signalizácia nezapnutia bezpečnostných pásov je súčasťou štandardnej výbavy u vodiča, spolujazdca aj pre zadné sedadlá.

Predpínače predného bezpečnostného pása ano
Obmedzovače sily na prednom bezpečnostnom páse ano
Čelný airbag vodiča ano
Čelný airbag spolujazdca ano
Bočný airbag ano
Okenný airbag ano
Kolenný airbag vodiča ano

Sdílejte

Prihlásiť