Umenie žehlenia
Žehličky sa zlepšujú. Súdiac aspoň podľa reklamy. Keď sme nahliadli do testu žehličiek z roku 2000, zistili sme, že sa svet vôbec nezmenil. Aj vtedy výrobcovia sľubovali zázračne odolné a hladké žehliace dosky z materiálov exotických názvov, množstvo inovatívne umiestených otvorov na paru a ďalšie a ďalšie vymoženosti. Odvtedy sa nič nezmenilo a výrobcovia hrajú dookola stále tú istú pesničku.
Pokiaľ by vývoj mal ísť tak rýchlo dopredu, ako výrobcovia naznačujú, museli by dnešné žehličky vyžehliť bielizeň už len priblížením ku košu na bielizeň. Prvé pravidlo teda znie: ignorujte reklamu, aj keby žehličku vychvaľovala do neba. Zázračnú technológiu, ktorá vás zbaví náročného žehlenia, ešte nikto nevymyslel a dnešné žehličky sa od tých testovaných pred desiatimi rokmi prakticky neodlišujú.